Home

Valle hovin guns n roses

Ingen oppussingsbehov · Fast pris · Nyere standard · Selveie

Anmeldelse: Guns N' Roses - Valle Hovin - En gitarsolo tar

Guns N' Roses og deres ekstremt vellykkede «Not In This Lifetime Tour» viser ingen tegn til å bremse, og det legendariske bandet er i 2018 klare for 13 stadionshow i Europa, i tillegg til å headline store festivaler. Den første europeiske delen av «Not In This Lifetime Tour» solgte over 1 million billetter i 2017, [ Get the Guns N' Roses Setlist of the concert at Valle Hovin, Oslo, Norway on June 10, 1993 from the Use Your Illusion Tour and other Guns N' Roses Setlists for free on setlist.fm KONSERT: Guns N' Roses. STED: Valle Hovin. PUBLIKUM: 40 000. At et Guns N' Roses bestående av tre originalmedlemmer skal stå for årets store konsertsnakkis på norsk jord sommeren 2018. Ble med «Slash» på «Guns N' Roses»-konsert . VALLE HOVIN (VG) - Dette er en stor dag. En enormt stor dag. Nå blir det fest Valle Hovin stadion, tidligere Valle Hovin kunstisbane, er et utendørs kunstisstadion på sørsiden av Valle Hovin i Oslo. Stadionet brukes til bandy og hurtigløp på skøyter, samt som konsertarena utenfor vintersesongen. Valle Hovin stadion ble åpnet i 1966 som Norges første kunstfrosne skøytebane, og ble offisielt innviet i 1969 med ny tribune som hadde en kapasitet på 5 000

Fil:Valle Hovin folkemengde Springsteen

Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine live @ Valle Hovin

Guns N' Roses kjørte på med både egne og andres hits på Valle Hovin. Mye å glede seg over, men tre timer med gitarrunking ble litt i overkant utmattende Guns N' Roses / Valle Hovin i Oslo, Oslo, Norway, torsdag, 19. juli 2018 - Dette er det eneste offisielle Facebook-eventet for konserten, og det er her du vil finne oppdatert informasjon. Live Nati.. Det ble mye, men likevel halvveis Guns. Det som likevel trekker mest ned ved totalbandet Guns N' Roses akkurat nå, er mangelen på tydelighet og finesse. Axl slurver mye med tekstlinjene, og bandet flyter ofte av gårde i en vegg av lyd som ikke får frem det ypperlige spillet og detaljene i originallåtene Guns N' Roses eksplosive debutalbum «Appetite for Destruction» havner nå i spilleren igjen i kraftig utvidet boksformat (også på streaming), og bandets grunnkjerne er samlet for en comebackturné som torsdag tar dem til Valle Hovin ved Helsfyr i Oslo. Gårsdagens wienerpølser. Bare åstedet i seg selv gir grobunn for nostalgi

Kjøp Valle Hovin Stadion-billetter og finn konsertprogram, spillestedinformasjon og setekart for Valle Hovin Stadion. Søk etter no og internasjonale konsertbilletter, turnédatoer og spillesteder i ditt område på LiveNation.no Guns N' Roses / Valle Hovin, Norge, torsdag, 19. juli 2018 Dette er det eneste offisielle Facebook-eventet for konserten, og det er her du vil finne oppdatert informasjon. Live Nation og Ticketmaster Norge er de trygge kanalene for kjøp av billetter På torsdag 19.juli vil det bli mye folk og mye trafikk på ettermiddagen og om kvelden/natta i forbindelse med Guns N Roses konserten som avholdes på Valle Hovin. Det er sendt ut varsel til de omkringliggende beboere om at arbeidet med konserten starter 4 dager før, det vil si søndag 15. juli Valle Hovin ligger nær både T-bane og buss. Etter ombyggingen til nye lokaler har vi dessverre ingen gratis parkeringsplasser lenger. Parkering utenfor Vallhall Arena eller i parkeringshus under fotballstadion. T-bane Linje 1,2,3,4 til Helsfyr Buss Buss 21 til Valle holdeplass Buss 37 til Helsfyr

Guns N' Roses: Gammelt gull og gitar-runk O'Ram

1. Musikknyheter.no - Guns N' Roses på Valle Hovin
  2. Guns N' Roses @ Valle Hovin, Oslo BLEZ